Reklamace a vrácení zboží

Jak správně reklamovat případně vrátit zboží?

 
REKLAMACE ZBOŽÍ
 
1. Nejdříve nám pošlete email, ve kterém uveďte jméno a stručný popis závady zboží na adresu: info@moujewel.cz
 
2. Zboží pečlivě zabalte a odneste na pobočku Zásilkovny. Seznam poboček naleznete na adrese zasilkovna.cz/pobocky. Na pobočce nahlašte náš kód 94317931 a zásilka nám bude bezplatně odeslána.
 
3. Reklamaci lze též uplatnit osobně, a to přímo v našem obchodě. Stačí přinést zboží a originál účtenky. 
 
4. Veškeré reklamace se dále řídí dle našich platných obchodních podmínek.
 
 
VRÁCENÍ NEBO VÝMĚNA ZBOŽÍ 
 
1. Vrácení zboží se vztahuje pouze na online objednávky. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí 14 dnů.
 
2. Nejdříve nám pošlete email na adresu: info@moujewel.cz s vyplněným formulářem pro odstoupení od kupní smlouvy, který naleznete zde:
 
3. Zboží pečlivě zabalte a odneste na pobočku Zásilkovny. Seznam poboček naleznete na adrese zasilkovna.cz/pobocky. Na pobočce nahlašte náš kód 94317931 a zásilka nám bude bezplatně odeslána.
 
4. Vrácení či výměnu zboží lze též provést osobně, a to přímo v našem obchodě. Stačí přinést zboží a originál účtenky. 
 
5. Vrácení či výměna zboží  se dále řídí dle našich platných obchodních podmínek